# 1. Temel Bilgiler - Kültürünüzü belirleyen, içinde yetiştiğiniz milleti seçin - [ ] Antik Yunan - [ ] Asur - [ ] Mısır - [ ] Ön-Türk kabileleri - [ ] Cermen kabileleri - Yaş için zar atın: 16 + 2d6 - Boy için zar atın: 145 cm + 5d12/5d10 # 2. Görüntü Her kategoriden bir seçeneği seçin. - Gözler: Tekinsiz bakışlar, Keskin bakışlar, Deli bakışlar - Baş: Havalı saçlar, Karmaşık saçlar, Kapüşon - Kıyafet: Eski cübbe, Şık cübbe, Garip cübbe - Vücut: Şişman vücut, Ürkütücü vücut, İnce vücut # 3. Puanlar - Özellik puanları: +2, +1, +1, 0, 0, -1 - Hasar: d4 - Can: 14+DAY Özellik puanlarınızı altı özelliğe dağıtın: - Güç - Çeviklik - Dayanıklılık - Zeka - Bilgelik - Karizma # 4. Dürtüler Aşağıdaki üç seçenekten birini seçin. - [ ] Güç: Büyü kullanarak başkalarının saygısını kazanın veya prestijinizi artırın. - [ ] Bilgi: Büyülü bir gizem hakkında yeni bir şey keşfedin. - [ ] Adalet: Gücünü kötüye kullananların ya da yolsuzluk yapanların foyasını meydana çıkarın. # 5. Geçmiş Aşağıdaki üç seçenekten birini seçin. ## 5.1 Golem Tarikatı **Bir golemi kontrol ettiğinizde**, +1d4 hasar verir. ## 5.2 Gölge Tarikatı **Gölgeniz bir gölgeye saldırmak yerine sizinle aynı hedefe saldırdığında**, +1d4 hasar verin. ## 5.3 Hüküm Tarikatı **Bir kişinin eylemlerini kontrol etmek için büyü kullandığınızda**, onlar hakkında bir soru sorabilirsiniz; sanki gerçekleri ayırt etmiş ve 7-9 arası bir sonuç almış gibi. # 6. Ekipman Taşıma Kapasiteniz 7+GÜÇ'tür. Aşağıdakilerle başlarsınız: - Malzeme çantası (3 _Kullanım_, 1 _Ağırlık_) - Asa (_Yakın_, _Çift El_, 1 _Ağırlık_) Bir tane seçin: - [ ] Deri zırh (1 _Savunma_, 1 _Ağırlık_) - [ ] Malzeme çantası (3 _Kullanım_, 1 _Ağırlık_) - [ ] Hançer (_Bitişik_, 1 _Ağırlık_) ve Panzehir (0 _Ağırlık_) - [ ] Yararlı bir şey yapmayan ancak birisi tarafından beğenilebilecek küçük bir aksesuar (_1-10 sikke_) # 7. Başlangıç Hamleleri ## 7.1 Golem **Elementlerden oluşan bir varlık çağırdığınızda**, toprak ya da gölge elementinden birini seçin ve +DAY ile zar atın. - 10+: Bu elementten yapılmış bir golem yaratırsınız ve üzerinde 3 Kontrol sahibi olursunuz. - 7-9: Ya bu elementten yapılmış bir golem yaratırsınız ve üzerinde 1 Kontrol sahibi olursunuz, ya da 2 Kontrol sahibi olursunuz ve aşağıdakilerden birini seçersiniz: - Golem düşmanca davranır ve daha sonra size karşı kötü niyetli olacaktır. - Golem farklı bir elementten yapılır, GM size hangi element olduğunu söyler. Aynı anda yalnızca bir golemi kontrol edebilirsiniz. Goleminiz üzerinde Kontrol sahibi olduğunuz sürece, golem hamlelerinizi kullanabilir ve basit eylemler yapması için ona komut verebilirsiniz. Tüm Kontrolünüzü harcadığınızda, golem kendi başına hareket eder ve Can Puanları seviyenizin iki katına eşittir. ### Golem Hamlesi: Saldırı **Goleme saldırı emri verdiğinizde**, +Kontrol ile zar atın. Başarı durumunda istediğiniz gibi davranır, ancak 7-9 arasında bir sonuçta, ek olarak 1 Kontrol kaybedersiniz. Golem 1d8 hasar verir. ### Golem Hamlesi: Koruma **Goleme zarar geldiğinde**, 1 Kontrol kaybedersiniz ve hasar iptal edilir. ## 7.2 Karanlık Toplama **Etrafınızdaki gölgeleri ve karanlığı topladığınızda**, ışık kaynaklarını daha az etkili hale getirebilir ve fark edilmenizi zorlaştırabilirsiniz. Ayrıca, etrafınızdaki küçük alevleri veya diğer ışık kaynaklarını söndürebilir veya üzerlerine odaklanarak büyük alevleri zayıflatabilirsiniz. Tüm bunları yapabilmek için, doğrudan güneş ışığı altında olmamanız gerekir. ## 7.3 Karanlık Eller **Karanlığın bir parçasını çağırdığınızda**, +ZEK ile zar atın. Başarı durumunda, emriniz altında olan istediğiniz bir tür katı uzuv ortaya çıkar. Eğer bu uzuv için zar atmanız gerekirse, tüm puanları için ZEK'inizi kullanın. Onu yönettiğiniz sürece, diğer tüm zarlarınızı Dezavantajla atarsınız. İstediğiniz zaman onu geri gönderebilirsiniz. - 10+: Can Puanı, seviyeniz + 5'e eşittir ve d8 hasar verir. - 7-9: Can Puanı, seviyeniz + 2'ye eşittir ve d6 hasar verir. ## 7.4 Hipnoz **Birisiyle göz teması kurduğunuzda ve iradenizi onlar üzerinde kullanmaya çalıştığınızda**, +ZEK ile zar atın. Başarı durumunda, felç olurlar ve hareket edemezler, ancak 7-9 arasında bir sonuçta, ek olarak siz hareket ettiğinizde etki ortadan kalkar. **Göz temasını kesmeniz durumunda**, tekrar hareket edebilirler. # 8. Bağlar (Bu soruları arkadaşlarınıza sorun) - Rüyalarımda hanginizin karanlık bir kaderi olduğunu gördüm? - Büyüler hakkında en az bilgisi olan hanginiz? - Benden önemli bir sır saklayan hanginiz? # 9. Sorular 1. Karayer büyülerini öğrenmek için hangi bedeli ödediniz? 2. Karayer ile bağlantıya nasıl geçiyorsunuz? 3. Karayer'de başınıza ne geldi? 4. Karayer büyücüsü olduğunuzu kimler biliyor? 5. Rüyalarınızda gelecek ile ilgili gördüğünüz korkunç alametler nelerdir?