# Oturum Sonu **Bir oturumun sonuna gelindiğinde**, çözülmüş olduğunu düşündüğünüz Bağlarınızdan birini seçin. Bağın ilgili olduğu karakterin oyuncusuna çözülmeye katılıp katılmadığını sorun. Eğer kabul ederlerse, deneyim puanı işaretleyin ve dilediğiniz kişiyle yeni bir bağ yazın. Bağlar güncellendikten sonra, Dürtünüze bakın. Eğer bu oturum boyunca Dürtünüzü en az bir kez yerine getirdiyseniz, XP işaretleyin. Sonra, grup olarak şu üç soruyu cevaplayın: - Dünyayla ilgili yeni ve önemli bir şey öğrendik mi? - Güçlü bir canavarı veya düşmanı yendik mi? - Kayda değer bir ganimet yağmaladık mı? Her "evet" için, herkes XP işaretler. # Seviye Atlama **Eğer (mevcut seviyeniz + 10)'a eşit veya daha fazla deneyim puanına sahipseniz ve boş zamanınız (saatler veya günler) varsa**, yaşadıklarınız hakkında düşünüp becerilerinizi geliştirebilirsiniz. Aşağıdakileri sırayla yapın: - (Mevcut seviyeniz + 10)'u sahip olduğunuz deneyim puanından çıkarın, - Seviyenizi 1 arttırın, - Yeni bir Gelişmiş Hamle seçin veya Özellik Puanlarınızdan birini 1 arttırın (maksimum +2). Altıncı seviye ve sonrasında, bir Gelişmiş Hamle seçmek ya da bir Özellik Puanını arttırmak yerine aşağıdakilerden birini seçebilirsiniz, ancak her madde sadece bir kez seçilebilir: - Bir Özellik Puanınızı +3 yapın. - Başka bir Sınıfın Gelişmiş Hamlesini alın. - Sınıfınız için bir Kilit Hamle alın. # Son Nefes **Ölmek üzereyken**, ölümden sonraki aleme bir bakış atarsınız. Yalnızca Zar atın. - 10+: Ölüme karşı gelirsiniz. Artık ölmek üzere değilsiniz ama hala kötü durumdasınız. - 7-9: Ölümden sonraki alemde size bir anlaşma teklif edilir. Eğer kabul ederseniz ölmekten kurtulursunuz. Eğer reddederseniz bu dünyayı terk edersiniz. - 6-: Kaderiniz kesinleşir. Ölümden sonraki aleme geçeceksiniz. Ne zaman olduğunu GM söyleyecektir. # Kendine Gelme **Rahat ve güvenli bir yerde, bir gün boyunca dinlenme dışında bir şey yapmadığınızda** tüm Canınızı geri kazanırsınız. Üç gün dinlendikten sonra seçtiğiniz bir Zafiyeti kaldırırsınız. Bir şifacının bakımı altındaysanız, iki gün dinlendikten sonra bir Zafiyet iyileştirirsiniz. # Külfet **Yükünüzden fazla Ağırlık taşırken hamle yaparsanız**: - Yük+1 veya Yük+2 Ağırlık taşıyorsanız tüm Zarlarınızı Dezavantaj ile atarsınız. - Yük+2'den daha fazla Ağırlık taşıyarak hamle yaparsanız hamle otomatik olarak başarısız olur. # Tehlikeli Yolculuğa Çıkma [[5.1 Seyahat Kuralları|Seyahat kurallarına]] bakın. # Kamp Kurma [[5.1 Seyahat Kuralları|Seyahat kurallarına]] bakın.